Hakkımda

Doçent Doktor Nermin Köşüş

Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ, 1 Nisan 1973 tarihinde Trabzon Akçaabat’ta doğmuştur. Lisans öncesi öğrenimlerini Türkiye’nin çeşitli illerinde tamamlamasının ardından Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde İngilizce tıp eğitimine başlamış ve 1997 yılında mezun olarak tıp doktoru unvanı almıştır. İhtisasını ise 1997-2002 yılları arasında Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde yapmış ve Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olmuştur.

Mecburi hizmet yükümlülüğünü Tokat Reşadiye Devlet Hastanesi’nde yerine getirmiş olan Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ, hastanenin Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği ile ameliyathanesinin kurulmasında aktif görev almıştır. Mecburi hizmeti sonrasında Malatya ve Şanlıurfa’da pek çok hastanede görev yapmıştır. Aynı süre zarfında laparoskopi ve histeroskopi (kapalı ameliyat) yurtdışı sertifikasyon programını tamamlamıştır.

2011 yılında Yardımcı Doçent, 2013 yılında ise Doçent unvanı almaya hak kazanmıştır. Yine bu dönemde Sağlık Bakanlığı Yardımcı Üreme Teknikleri (Tüp bebek) Sertifikasyon eğitimini de tamamlamıştır. Evli ve 2 çocuk annesi olan Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ, Ankara’da Kadın Doğum Uzmanı olarak özel muayenehanesinde hastalarını kabul etmektedir.

Yurt içi ve yurt dışı dergilerde basılmış, kongrelerde yayınlanmış 160’ın üstünde makalesi mevcuttur. Gebelik takibi yanında özellikle laparoskopi ve histeroskopi gibi kapalı ameliyat teknikleri, jinekolojik işlemler, cinsel sağlık, vajinismus tedavisi, Pelvik İnflamatuar Hastalık (PID) tedavisi, şeker yüklemesi gibi gebelik takibi uygulamaları rahim sarkması veya dudak küçültme (labioplasti) gibi genital – vajinal estetik uygulamaları, aşılama  ve tüp bebek konularıyla ilgilenmektedir.

Kapalı ameliyat teknikleri konusunda uzmanlaşmış Doç. Dr. Nermin Köşüş miyom ameliyatı, polip veya çikolata kisti ameliyatı gibi cerrahi işlemleri, büyük bir uzmanlık ile gerçekleştirmektedir. Laparoskopik ve histeroskopik ameliyatlar konusunda yılların verdiği tecrübe ve eğitimleri neticesinde uzmanlaşmıştır. Özellikle Kadın Üreme Sağlığı ve Tüp bebek gibi yardımcı üreme teknikleri konusunda son derece başarılı uygulamalara imza atan Nermin KÖŞÜŞ, günümüzde Ankara, Çankaya konumundaki özel kliniğinde hizmet vermektedir.

Akademik makalelerime Pub Med sayfası üzerinden ulaşabilirsiniz.