Ankara Vajinismus Merkezi - Doç. Dr. Nermin Köşüş

vajinismus ankara

Ankara Vajinismus Merkezi denince akla gelen vajinismus merkezlerinden birisi de Doç. Dr. Nermin Köşüş kliniğidir. Vajinismus Ankara ilinde pek çok klinikte tedavi edilmekle birlikte bizim Çankaya ilçesindeki kliniğimizin nezih ortamında da muayene ve tedavi olabilirsiniz. Ankara Vajinismus doktorlarımız merkezimizde hastanın mahremiyetine ve duygularına önem vererek hassas bir şekilde hastaya yaklaşmakta ve tedavi etmektedir. Vajinismus tedavisinde en önemli nokta hasta ve eşinin doktoruyla uyumlu ve iletişim içinde tedaviyi gerçekleştirmesidir. Ankara Vajinismus tedavi ücretleri için merkezimize her zaman ulaşıp bilgi alabilirsiniz.

Vajinismus Nedir?

Vajinismus, kadınlarda vagina kaslarının ilişkiye engel olacak şekilde istem dışı kasılmasıdır. Vaginadaki aşırı kasılma ve kapanma, cinsel ilişkinin ilk defa denenmesiyle başlar. İlişki esnasında bu bölgede yanma, ağrı, sızlama, batma gibi ciddi rahatsızlık hissi meydana gelir. Vajinismusa neden olan aşırı kasılma durumu vaginayı saran pelvik kasların istemsiz kasılmasından kaynaklanır. Bu kasılma nedeniyle vaginanın girişi kapanır. Bazen kasılma çok şiddetli olur ve vaginanın girişi ileri derecede kapanır ve ilişki imkansız bir hal alır. Bu kasılma istemsiz olduğu için vajinusmus hastalığı olan bir kadının bunu kontrol etmesi bir yana, çoğu kadının cinsel ilişki öncesi böyle bir durumdan haberdar bile değildir. Cinsel ilişki denemesi sırasında oluşan bu kasılma, girişim sonlandığı anda geçer.

Vajinismus hastalığı cinselliğin günah sayıldığı topluluklarda, cinselliğe çok erken yaşta başlayan ve uygun olmayan koşullarda deneyimi olan kadınlarda, cinsel yolla hastalık bulaşma tedirginliği içinde olanlarda ve kulaktan kulağa dolaşan ilk gece efsaneleri nedeniyle vajinismus hastalığı gelişebilir.

Vajinismus hastalığının %90’ının temelinde psikolojik faktörler rol oynamaktadır. Sadece %10’luk kısmında vaninada perde gibi fiziksel nedenler ilişkiye girememeye neden olabilir. Bunlarda hastada yapılan ilk muayenede tesbit edilir ve tedavi ile düzeltilir.

Vajinismus Tedavi Başarı Oranları Nasıldır?

Vajinismus tedavisi başarısı çok yüksek bir durumdur. Tedaviye uyum sağlanması ve devam edilmesi halinde başarı nerdeyse %100’dür. Başarılı bir tedavide ilaçların, cerrahinin, hipnoz-akupunktur vb kompleks tekniklerin yeri yoktur. Tedavinin amacı cinsel ilişkiye engel olan vaginayı saran pelvik kaslarının istemsiz kasılmasını kontrol altına alabilmektir. Böylece ağrısız ve problemsiz bir cinsel ilişki mümkün olacaktır.

Vajinismus tedavisi evde olmaz. İnternet ortamından faydalanarak kendi kendinize evde çözme şansınız oldukça zayıftır. Tam tersi başarısız olursanız bu durum sizde moral bozukluğuna yol açacaktır. Vajinismusu kendi kendine yenenlerin sayısı oldukça düşüktür. Bu konuyla ilgili olarak vajinismus tedavisi görenlerden tavsiyeler alabilirsiniz. Vajinismus tedavisi olanlar bir uzmandan yardım alarak bu problemi çok daha kısa sürede ve rahatlıkla aşabileceğinizi size söyleyecektir.

Ankara Vajinismus Merkezi

Vajinismus toplumda %10 oranında görülmektedir. Ancak hastaların pek çoğu bunu hastalık olarak görmemekte, bir kısmı çok ağrılı birliktelikle yaşamına devam etmektedir. Oysa vajinismus 2-3 seansta %100 kalıcı tedaviyle çözüme ulaştırılmaktadır. Bu konuda pekçok ankara vajinismus merkezi mevcuttur. Bizde kendi kliniğimizde vajinismus tedavisini yapmaktayız. Rahat ve sakin bir ortamda, hastanelerin yoğunluğundan uzak, mahremiyete önem verilen bir ortamda eşinizle beraber gelerek vajinismus tedavisi yapılmaktadır.

Vajinismus merkezimizde öncelikle hasta ve eşinden önce ayrı ayrı, daha sonra birlikte şikayetleri, geçmişte yaşanmış olaylar ve alışkanlıklar ile ilgili bilgiler alınmaktadır. İlk sorgulamadan sonra erkek müsait değilse yada gelmek istemiyorsa daha sonraki seanslara katılması zorunlu değildir. Ancak her zaman eşine desteğini hissettirmelidir.

vajinismus merkezi ankara

Daha sonra hastaların jinekolojik muayeneleri yapılmaktadır. Burada aletle muayene yoktur. Sadece dış genital bölge ve kızlık zarı dışarıdan bakarak değerlendirilmektedir. Jinekolojik muayene sırasında hastada ağrı oluşturacak yada hastayı strese sokacak herhangi bir girişim yapılmamaktadır. Vajinismus jinekolojik muayene ile derecelendirilmektedir. Hastadaki vajinismus derecesine göre hastalığın tedavisi planlanmakta, seans sayısı ve süresine karar verilmektedir.

Size vajinismus ankara doktorumuz tarafından verilen tavsiyeler ve vajinismus ev ödevleri denen egzersizler sayesinde hiç stres olmadan, ağrı hissetmeden vajinismus hastalığından kurtulacaksınız.

Ankara Vajinismus Merkezimiz nerededir?

Ankara vajinismus merkezimiz Ankara’nın güzide ilçelerinden Çankaya’da bulunmaktadır. Çukurambar’daki kliniğimiz Ankara Ticaret Merkezi B Bloktadır. Konya yolunun bir arkasındaki caddede, Yeğenbey vergi dairesinin yanındadır.

Ankara Vajinismus Doktorlarımız kimlerdir?

Ankara vajinismus doktorlarından jinekolog Doç. Dr. Nermin Köşüş tarafından kliniğimizde vajinismus tedavisi uygulanmaktadır. Ankara Çankaya vajinismus merkezi olarak siz değerli hastalarımıza bilimsel verilerin eşliğinde vajinismus tedavisi vermeye devam etmekteyiz.

ankara vajinismus doktorları

Ankara vajinismus tedavi merkezi için karar verirken kendinizi rahat hissedebileceğiniz ve güzel iletişim kurabileceğiniz bir kadın doğum doktoru tercih etmelisiniz. Bu sizin tedavi anındaki stres ve kaygılarınızın azalmasını sağlayacaktır. Ankara vajinismus tedavi ücretleri hastalığın şiddetine, tedavi şekli ve seans sayısına göre farklılık arzedecektir. Ankara vajinismus tedavi fiyatları için bizimle mutlaka iletişime geçiniz.

Ankara vajinismus tedavi merkezimiz haftanın 6 günü hizmetinizdedir. Hafta içi 09.00-17.00, hafta sonu Cumartesi günü 10.00-13.00 saatlerinde açıktır. Vajinismus randevusu için bize ulaştığınızda asistanımız size uygun bir güne randevu oluşturacaktır. Asistanımızdan size kliniğimizin konumunu atmasını isteyebilirsiniz. Ulaşım konusunda asistanımız size her türlü kolaylığı sağlayacaktır.

Vajinismus Ankara, Vajinismus Tedavisi Ankara, Jinekolog Ankara, Doç. Dr. Nermin Köşüş

>>>İnfertilite (kısırlık) hakkında merak edilenler
>>>Yumurtlama Tedavisi (Ovulasyon İndüksiyonu)
>>>Aşılama (IUI) Nedir?
>>>Yumurta (Osit) dondurma hakkında bilmek istedikleriniz
>>>İnfertilite (Kısırlık) Nedenleri ve Tedavisi
>>>Tüp bebek fiyatları ne kadardır? Tüp bebek merkezi tavsiyesinde önemli noktalar nelerdir?
>>>Tüp Bebek Nedir? Tüp bebek tedavisinde neler yapılıyor?
>>>Aşılama Nedir? Aşılama Nasıl Yapılır?
>>>Tüp bebek uzmanı kimdir?
>>>Tüp bebek tedavisinde cinsel ilişki yasak mıdır?
>>>Tüp bebekte gebelik haftası hesaplama nasıl yapılır?
>>>Tüp bebek kaç defa denenebilir?

Tarafımızdan vajinismus tedavisi uygulanmaktadır. Genelde vajinismus tedavisi 2-3 seansta tamamlanmaktadır. Vajinismus tedavisi ile korkularınızı yenerek yeni bir hayata başlayabilirsiniz.

Vajinismus Ankara İletişim Bilgileri